
Mirek Kochánek: Prošel jsem různými fázemi, na počátku byla apokalypsa a pak velká úleva
Rozhovor s tanečníkem, choreografem, režisérem, pedagogem a především FOFem (Father of Four) Mirem Kochánkem o jeho novém projektu Lidská aplikace
Na blogu publikujeme teoretické reflexe aktivit Centra choreografického rozvoje SE.S.TA. Ve spolupráci s umělci z oblasti tance a souvisejících oborů shromažďujeme a reflektujeme materiál v naší dynamicky se rozvíjející profesi. Snažíme se porozumět tématům a fenoménům, které ovlivňují uvažování umělců a jejich uměleckou tvorbu. A tak obohatit kolektivní znalosti našeho oboru.
Rozhovor s tanečníkem, choreografem, režisérem, pedagogem a především FOFem (Father of Four) Mirem Kochánkem o jeho novém projektu Lidská aplikace
Autorky: Lucie Kocourková a Katarína Brestovanská | Jak osobní historie, chronická bolest a politické napětí ovlivňují tvorbu? Jaké to je tvořit umění uprostřed probíhajícího konfliktu? Lucie Kocourková a Katarína Brestovanská vyzpovídaly izraelské tanečníky Nitzan Moshe a Yotama Peleda během jejich rezidence ART KLASTRY ve Žďáru nad Sázavou. Přečtěte si o jejich tvůrčím procesu, plném improvizace, vzájemného sdílení a hledání podstaty tvorby.
How personal history, chronic pain and political tension affect the work? What is it like to make art in the midst of ongoing conflict? Lucie Kocourková and Katarína Brestovanská interviewed Israeli dancers Nitzan Moshe and Yotam Peled during their ART KLASTRY residency in Žďár nad Sázavou. Read about their creative process, full of improvisation, sharing and searching for the essence of creation.